Borst leidt sales Weekbladpers

Henk Borst leidt vanaf 1 maart de salesafdeling van Weekbladpers Tijdschriften op ad interim basis. Raymond van Kasterop gaat naar G+J.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

Henk Borst deed al een project voor Weekbladpers Tijdschriften, nu vult hij per 1 maart tijdelijk de positie in die Raymond van Kasterop verlaat. De laatste wordt per 1 april sales director bij G+J Uitgevers.

Borst was eerder onder andere sales director bij Sanoma Media en directeur van mediabureau Carat. Naast zijn activiteiten bij Weekbladpers is Borst ook directeur van Magazines.nl, een initiatief van de Groeps Publiekstijdschriften van het NUV. Van Kasterop verlaat Weekbladpers Tijdschriften na 2,5 jaar. Daarvoor was hij 8 jaar werkzaam voor Veronica Magazine.

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie