Campagne: Samen voor Salvador

De Club van '14 en de Johan Cruyff Foundation komen samen in actie voor de kinderen in Salvador. De campagne is van Goud Activatie.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

Dit is de eerste speelstad van Oranje op het WK’14. Zij krijgen daarbij de support van Frank Rijkaard, Richard Witschge, Viggo Waas en Peter Heerschop en voetbalfreestyler Soufiane Touzani.

De ;14 - een initiatief voor Oranjefans van De Telegraaf - en de Johan Cruyff Foundation roepen heel Nederland op om samen een Cruyff Court bij elkaar te liken. Voor elke like die de actie op Facebook krijgt, doneert De Club van ’14 een stukje veld in Salvador. Alle deelnemers kunnen zelf kiezen welk stukje Cruyff Court ze doneren.  

Is het virtuele veld helemaal gevuld dan gaat de schop de grond in. Het doel is dat de kleine voetballertjes in Salvador op het Cruyff Court kunnen spelen vóórdat het WK’14 in Brazilië begint.    
 


 
Goud Activatie ontwikkelde strategie, concept, campagne en online platform voor deze actie. 
Creatie: Pepijn Spanjerberg, Norman Groenewegen 
Strategie: Coen Ruseler, Charles Borremans, Bas Smabers (online) 
Account: Vanessa Suurs, Jurre Haak (online) 
Klant: Twan Roovers, Maikel van Dijk (De Telegraaf), Joyce Rommelaar (Cruyff Foundation)
Productie Online film: Mister Niels, Eyehear, Jonathan Wijland App: iM3D. 

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie