Eerlijk schoonmaakmerk Method presenteert zich in pop-up shop

De Tony’s Chocolonely onder de poetsmiddelen wil zijn zuivere binnenkant etaleren.

‘De poetspret vergroten’, dat is het informele doel achter de pop-up experience-winkel op Centraal Station Utrecht van schoonmaakmiddelenmerk Method (verkrijgbaar bij Albert Heijn). Het echte doel is het introduceren van de producten ‘aan het grote publiek’. Het merk zegt in een toelichting: ‘Daarbij worden niet alleen hun coole look en heerlijke geuren geëxposeerd, maar ook het respect voor onze mensen en onze planeet.’ De winkel is van 14 tot en met 20 augustus te bezoeken.

Tony's
Method zegt dat het met een score van 146 tot de top twee procent van beste ‘Benefit Corporations’ wereldwijd behoort (net als bijvoorbeeld het Nederlandse Tony’s Chocolonely, Moyee Coffee en Dopper).

Bekogelen
Reizigers maken in de pop-up shop dan ook op een vrolijke manier kennis met het in Nederland vrij onbekende ‘purpose merk’. Ze kunnen de middelen uitproberen, maar zich ook bijvoorbeeld laten bekogelen met kleur (zie foto).

Zuiver
Method is naar eigen zeggen opgericht met het idee een mooie buitenkant te combineren met een zuivere binnenkant. Het merk: ‘De producten zijn een lust voor het oog én voor de neus. Met enkel ecologische en natuurlijke ingrediënten zijn ze net zo lief voor de planeet als genadeloos voor vuil.’

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie