Essent vergroot verdiencapaciteit met Marketing Academy

Essent ontwikkelde samen met TIAS Business School de Essent Marketing Academy. Hier leren medewerkers van Essent de marketing essentials zoals klantfocus, hoe om te gaan met data en digitale serviceverlening.

Niet alleen marketeers, ook sales professionals, channel managers, finance professionals en IT’ers nemen deel aan de Marketing Academy. Chief Marketing Executive Dorkas Koenen: “Op die manier willen wij het begrip van marketing in de rest van de organisatie vergroten. Essent gelooft dat we, door de capaciteit van onze mensen te verbeteren, de organisatie naar een hoger niveau kunnen brengen. Zeker bij een dienstverlenende organisatie zit de kracht van een bedrijf in haar medewerkers.”

Theorie en praktijk
Essent koos voor omdat de business school nadrukkelijk de verbinding zoekt tussen theorie en praktijk. De Essent Marketing Academy bestaat uit twee modules. De eerste module schetst een theoretisch kader, in de tweede module werken de deelnemers aan proposities. Koenen: “Door conceptueel denkvermogen te combineren met een efficiënte manier van factbased marketing, kunnen we het concurrentievermogen van Essent vergoten en een boost geven aan het creëren van meer verdiencapaciteit.”

Dankzij het programma zijn de afgelopen jaren concrete producten opgeleverd, zoals diensten op het gebied van pricing, trade marketing en customer lifecycle management.

TIAS InCompany in uw bedrijf
TIAS ontwikkelt maatwerkprogramma’s in co-creatie. U bent nauw betrokken bij het ontwerp en de uitvoering. Voordat we een programma vormgeven, verdiepen we ons in de uitdagingen die spelen in uw organisatie en alle betrokken stakeholders. Wilt u weten wat TIAS voor uw organisatie kan betekenen? Neem vrijblijvend contact op met het maatwerkteam van TIAS en ontdek wat de mogelijkheden zijn van InCompany opleidingen voor uw bedrijf.

;s op maat.

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →