Loyaliteitsprogramma’s lonen

Resultaten uit onderzoek van Carlson Marketing Group naar de effecten van marketingactiviteiten ten aanzien van klantenrelaties tonen aan dat loyaliteitsprogramma’s rendabel zijn.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

80% van de 16.000 ondervraagden gaf aan vaker bij een bedrijf te winkelen nadat zij aan het loyaliteitsprogramma van het bedrijf hadden deelgenomen, terwijl 66% aangaf ook daadwerkelijk meer te besteden. Wel dienen loyaliteitsprogramma’s meer te bieden dan louter financiële voordelen, zoals een goede locatie en dienstverlening en kwalitatief goeie producten. Verder gaf 48% van de ondervraagden aan niets, of in elk geval minder, te besteden als het bedrijf zou stoppen met het loyaliteitsprogramma.

Het onderzoek toonde voorts aan dat loyaliteitsprogramma’s niet meer uit het leven van de klant zijn weg te denken: 96% van de ondervraagden neemt deel aan een loyaliteitsprogramma en 80% heeft twee of meer klantenkaarten op zak.

Reacties:

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Jane
Such the very nice post here you can need to seen the here <a href="https://onlinetechnicalhelps.com/windows-shortcut/">windows 10 shortcuts keyboard</a> here it is the use full for all web users to learning to all short key easily here and have to batter speed of working.
Lees meer Lees minder
**Bold** _italic_
Uw emailadres wordt uitsluitend gebruikt om mogelijk contact met u op te nemen naar aanleiding van uw bericht en is alleen zichtbaar voor de redactie.
Advertentie