De LOF-prijs voor Vakinformatie, vorig jaar nog gewonnen door reclamevakblad Adformatie, wordt jaarlijks uitgereikt. Het is dé kwaliteitsprijs voor vakinformatie en wordt toegekend aan een uitgave/uitgever op het terrein van vak- en wetenschappelijke informatie. Initiatiefnemers zijn de Stichting Lucas-Ooms Fonds en de Groep Uitgevers voor Vak en Wetenschap van het Nederlands Uitgeversverbond. De inzendingen worden beoordeeld op:
- kwaliteit van de inhoud
- kwaliteit van de productmix
- kwaliteit van de vormgeving
Management Tools bestaat uit:
Zesmaal per jaar verschijnt het magazine, waarin per editie zo’n acht nieuwe managementinstrumenten op praktische wijze worden behandeld. Naast vier reguliere edities verschijnen twee specials. Hierin wordt één specifiek onderwerp verder uitgediept.
Abonnees hebben toegang tot de website van Management Tools. Via deze website kunnen zij de in het magazine besproken tools downloaden en direct toepassen.
Bij het moment van inschrijving behoorde een cd-rom tot het pakket. Deze cd-rom geeft een overzicht van de meest gangbare managementbegrippen voorzien van een duidelijke uitleg. Dit Management Lexicon zal binnen afzienbare tijd worden ontsloten via een online database.
Meer informatie over de LOF-prijs voor vakinformatie vindt u op de website van het Nederlands Uitgeversverbond.
Klik hier voor het Management Tools kennismakingsaanbod .
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!