McCann-Erickson wint EZ-pitch

McCann-Erickson maakt vandaag bekend de pitch voor het ministerie van Economische Zaken gewonnen te hebben. Na de Europese aanbesteding van Economische Zaken voor een campagne rond de Liberalisering Energiemarkt in Nederland bleef McCann-Erickson met vier bureaus over in de race.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

‘Wij hebben een geïntegreerd plan geschreven voor het ministerie van Economische Zaken waarin Reclame, PR en Voorlichting samenkomen,’ zegt Gé Key, Algemeen Directeur van McCann-Erickson Advertising in Amstelveen. ‘In deze tijd is het van belang om breder te denken dan alleen reclame. Geïntegreerde communicatieplannen ontwikkelen en uitvoeren past binnen de strategie van de McCann-Erickson Groep Nederland, waar de verschillende communicatiedisciplines nauw samenwerken en sinds kort valt PR en Voorlichting daar ook onder.’

De start datum van de campagne staat nog niet definitief vast. Dit is afhankelijk van de te nemen beslissingen in de Tweede Kamer. Tijdens het eerste traject van de campagne zal er aandacht besteed worden aan onderzoek binnen de energiemarkt.

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie