Nieuwe Kapitein Iglo ontpopt zich tot superheld in eerste online film

Uit ruim 300 aanmeldingen werd zeezeiler en tv-maker Florian Dirkse gekozen als nieuwe merkambassadeur.

De campagne werd ontwikkeld door en .

Jong, maar ervaren kapitein

Begin januari maakte Iglo bekend met de vacature voor de functie van ‘’ op zoek te zijn naar een nieuwe kapitein.

Op de laatste selectiedag kregen 30 Kapitein Iglo-kandidaten een aantal opdrachten om de kinder- en vakjury te overtuigen. Uiteindelijk maakte Florian Dirkse (38) de meeste indruk met een persoonlijke sollicatie per flessenpost en visstick.

Voor Dirkse is de baan als kapitein niet helemaal nieuw: in 2009 vertrok hij met goede vriend Arjen voor een twee jaar lange zeiltocht rond de wereld om aandacht te vragen voor de gezondheid van de oceanen. Deze reis is gedocumenteerd in de 8-delige AVRO televisieserie .

Beschermer van de ‘gouden vissticks’

Vandaag introduceert de kapitein zichzelf met een flitsende online video. Hierin gaat de Dirkse freerunnend achter ‘de boeven’ en weet hij de inbraakpoging te verijdelen.

Om rond de ‘verse’ Kapitein Iglo meer bekendheid te genereren, mochten de vloggers , Dezeplek en HanniHanna achter de schermen kijken en zijn hun bevindingen binnenkort te zien op hun eigen YouTube-kanalen.

Credits
Bureau: brandboost by Divimove
Casting: 2twintig
Productiemaatschappij: Towel Media

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie