Politie wint Contact Center Promotion Award

De Nederlandse politie heeft gisteren tijdens de Telecommerce Dagen de Contact Center Promotion Award gewonnen voor het Landelijk Telefoonnummer Politie 0900-8844 (LTP).

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

De politie is er in geslaagd de eigen bereikbaarheid te vergroten en het afhandelen van telefoongesprekken te verbeteren door de invoering van het speciale nummer. Na een moeizame start is het volledig afhandelen van gesprekken toegenomen van 70 naar 89 procent. Jaarlijks ontvangt de politie 7,2 miljoen telefoontjes, die goed zijn voor 24 miljoen belminuten

In de categorie facilitair met minder dan 80 seats won Four Plus goud, Responcis zilver en Klant Contact Services brons. In de categorie facilitair met meer dan 80 seats: goud voor Cendris, zilver voor Sitel en brons voor SNT.

Categorie in-house (minder dan 80 seats): ABN-Amro ICT Services, goud, Vroom & Dreesmann, zilver, Unilever, brons. Categorie in-house (meer dan 80 seats): Postbank, goud, Orange, zilver, T-Mobile, brons.

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie