ReclameWeek naar De Vliegers Imca

Reclamevakblad ReclameWeek plus de andere bladen die onder Het Dozijn.Uitgeefprojekten vallen, zijn verkocht aan Erik de Vliegers Imca Media Group.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

Naast ReclameWeek zijn dat Identity Matters en een aantal jaarboeken, waaronder het Creative Red Book en het Bureau CSO), zo meldt het blad in de dagelijkse digitale nieuwsbrief.

De Vlieger (55%), financieel directeur van Imca Media Groep Koert-Hans Smit (15%) en Dozijn-oprichter/directeur Nicolette Hogerzeil-Hulsebos (30%) richten de Nederlandse Vakbladen Group (NVG) op waarbinnen de uitgaven van Het Dozijn worden ondergebracht. Hogerzeil-Hulsebos zegt het cluster verder uit te willen bouwen en ‘op alle fronten het marktleiderschap te willen veroveren'.

De dagelijkse leiding van de NVG komt in handen van Hogerzeil-Hulsebos. Bij de Nederlandse Tijdschriften Groep gaat ze zich ook, samen met algemeen directeur Frans Makau, creatief buigen over het portfolio.

ReclameWeek bestaat deze week exact tien jaar.

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie