Sms-dienst is 24-uursdienst

Sms is het communicatiemedium bij uitstek voor jong en ‘pre-payend’ Nederland. Bijna 80% van de jongeren maakt gebruik van een pre-paid mobiele telefoon. Van alle jonge bellers stuurt 65% regelmatig een sms’je.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

Zed, aanbieder van mobiele diensten, gaat daarom het dienstenpakket voor jongeren sterk uitbreiden. Aanleiding is de overeenkomst die Zed onlangs sloot met KPN Prepaid en Libertel. Hierdoor is in één slag de jonge pre-paid doelgroep bereikbaar geworden. Zed biedt op dit moment 150 diensten aan, variërend van beltonen tot verkeersinformatie. Met de sms-diensten probeert Zed vooral in te springen op de trend dat consumenten informatie op ieder moment van de dag, zonder gebruik van computer, willen opvragen. ‘Jongeren, die ‘s avonds willen stappen, beslissen onderweg pas waar ze naar toe gaan’, zegt countrymanager Henk Buurman. ‘Ze sturen een sms’je en ontvangen de meest recente uitgaansagenda.’ De allernieuwste sms-diensten zijn vooral gericht op fun. Jongeren worden ‘aangehaakt’ met Hookme, het nieuwste mobiliteitsspelletje van Zed. Een duikboot ter waarde van 100.000 gulden moet worden teruggevonden en de vinder mag hem houden. Hookme wordt vanaf vandaag tot eind mei gecommuniceerd via commercials op ondermeer Yorin en 538, Metro, Spits, advertenties in het Algemeen Dagblad en De Telegraaf, via wildplakacties en de eigen website, .

Zed, dochter van de Finse telecommunicatiegroep Sonera, is sinds 1999 actief in twaalf landen.

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie