Vodafone en KPN winnen European Excellence Awards

Ook Heineken, Aegon en Unilever vallen in de prijzen.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

Vodafone en KPN winnen beiden de gouden Excellence Award in de categorie Benelux. Vodafone wint de award voor de introductie van de Vodafone Smartpass en KPN wint de award voor zijn Olympische schaatscampagne. Ook Heineken en Aegon vallen in de prijzen.

De European Excellence Awards zijn een eerbetoon aan de meest bijzondere prestaties op het gebied van communicatieprofessionals. In de jury zitten dit jaar 38 communicatiespecialisten, waaronder twee Nederlanders: Robin Boon van Aegon en Hans Koeleman van KPN. De jury beoordeelt de inzendingen op creativiteit, innovatie, implementatie en strategie van de projecten.

De Nederlandse winnaars:
Categorie financiën
Aegon, National Property Damage Prevention Program
Uniomedia Communications PR and branding agency

Categorie beauty
Unilever
All Things Hair
Weber Shandwick

Categorie interne communicatie
Heineken International
Enjoy Responsibly Day

Categorie ecologie en milieu
The Ocean Cleanup
Citigate First Financial

Categorie Benelux
Vodafone
Introduction of Vodafone SmartPass
Bureau: Glasnost International

KPN
Olympic speed skating campaign 2014
Bureaus: TBWA\Neboko en House of Sports

Een complete lijst met winnaars vind je .

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie