VVV´s moeten Nederland beter op de kaart zetten

De VVV's moeten Nederland beter op de kaart zetten. Door de promotie van de circa 250 lokale kantoren onder te brengen in ongeveer twintig regionale bureaus voor toerisme hoopt de koepelorganisatie, stichting VVV Nederland, de toeristische voorlichtingsbureaus slagvaardiger te maken.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

Voorzitter T. Geurts van VVV Nederland stelt dat de reorganisatie bepaald niet zonder slag of stoot gaat. De organisatie van recreatieondernemers Recron, Koninklijk Horeca Nederland (KHN) en de Hiswa (de watersportsector) hebben de VVV's dit voorjaar gewaarschuwd effectiever om te springen met de circa 30 miljoen euro aan promotiegelden van de overheid en het bedrijfsleven. De organisaties hebben de toeristische voorlichtingsbureaus ook geadviseerd meer met elkaar samen te werken.

De lokale VVV's moeten in 2005 al hun promotionele activiteiten en hun gelden overdragen aan de regionale bureaus voor toerisme. Doordat de plaatselijke kantoren blijven bestaan om informatie ter plekke te vergaren en te verstrekken, hoopt Geurts dat er geen ontslagen nodig zijn onder de circa 2300 VVV-werknemers in Nederland (ANP).

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie