Aswolkcommunicatie (2)

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

Jan-Jelle van Hasselt schreef van de week al over de gebrekkige "". Mooi woord trouwens, dat een plekje in de verkiezing van het Woord van het Jaar verdient. Om in Twittertermen te spreken, de hashtag is wel van toepassing op de partijen die met de communicatie rond het gigantische luchtvaartdebacle van doen hebben. Alle partijen? Nee. De KLM weert zich kranig. Getuige ook de - wellicht koddige, maar sympathiek transparante - YouTube-film van de CEO, Peter Hartman. Een persoonlijke boodschap in het Nederlands, met ondertiteling. Zo kan het dus ook. Ook op , voor extra punten. Nu nog een spoedcursus teleprompter lezen en Hartman is klaar voor het Acht Uur Journaal... Lees door voor het filmpje. Met dank aan .

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie