Boek: Bouwen aan organisatie-identiteit

Organisatie-identiteit speelt een centrale rol in het succes van merken en organisaties.In zijn boek 'Bouwen aan organisatie-identiteit', legt Tibor van Bekkum, oprichter van adviesbureau Valuebridge, uit hoe organisaties doelgericht en doelbewust kunnen bouwen aan hun identiteit.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

Van Bekkum laat zien, op basis van wetenschappelijk inzicht en een aantal praktijkcases, op hoe merk- en organisatievraagstukken vervlochten zijn.Een vitale identiteit geeft organisaties een gedeeld, relevant en onderscheidend handelingsperspectief, aldus Van Bekkum. ‘Het is een voorwaarde voor een sterke reputatie, creëert concurrentievoordeel, draagt bij aan winstgevendheid en is succesfactor voor cultuurverandering.’

'Eindelijk een boek dat laat zien dat een merk te belangrijk is om alleen overgelaten te worden aan marketeers', stelt Nanne Bos, hoofd Global Branding bij ING na lezing van het boek.
Aanleiding voor 180sec.tv om de volgende opname te maken.

.

Het boek 'Bouwen aan organisatie-identiteit' wordt uitgegeven door AdfoGroep. Meer informatie over het boek is .

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie