Cannes Lions: Nederland 13x op shortlist Cyber

Nederlandse bureaus staan met 13 inzendingen op de shortlist van de Cyber Lions in Cannes. Wieden+Kennedy en 180 Amsterdam staan beiden 3 keer op de lijst. Verder komen ook veel cases terug die eerder ook bij de SpinAwards en de ADCN hoge ogen gooiden.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

Wieden+Kennedy staat op de shortlist met ‘Fifa Street Game’ en ‘Fifa Street 3’ voor EA en ‘City Attack ‘Boat’’ voor Nike.
180 Amsterdam 3 keer voor Adidas met ‘Beckham’, ‘Mourinho’ en ‘Kaka’.
Kong 2 keer voor ‘Blogsfam’ voor Oxfam.

1 nominatie kregen:
Euro RSCG 4D met ‘The Hunt’ voor Volvo
Woedend! met ‘Made of Japan’ voor Asics
Achtung! met ‘Drive-in game’ voor Volkswagen
Brandbase met ‘Rock the place’ voor Pisang Ambon
CCCP met ‘Hema Rube Goldberg Viral’ voor Hema

Namens Nederland zit Martijn Sengers (Euro RSCG 4D) in de jury. De Cyber Lions worden woensdagavond tegelijk met de Print en Design Lions uitgereikt. Vorig jaar won Nederland 2 Leeuwen uit 12 shortlistvermeldingen.

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie