Jan Linders wint 'Beste Folder Award'

De folders van Jan Linders en Lidl scoren het hoogst bij het publiek.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

De prijs werd gistermiddag voor de tweede keer uitgeriekt tijdens de Nationale Dag van de Brievenbusreclame.

In tegenstelling tot de eveneens gistermiddag uitgereikte , is de Beste Folder Award een publieksprijs.  Via de website l konden consumenten de folders beoordelen op acht aspecten, zoals leukste producten, scherpste aanbiedingen, overzichtelijkheid en aantrekkelijkheid. Het publiek kon kiezen uit 90 nationale folders en 19 regionale folders. In totaal hebben zestigduizend consumenten hun stem uitgebracht.

In de categorie Nationaal gingen de Beste Folder Awards 2014 naar Jan Linders (food) en Lidl (non-food). In de categorie Regionaal ging de winst dit jaar naar Klein (non-food) en Bufkes (food). De overall winnaar van Nationaal is Jan Linders en de overall winnaar van Regionaal is Klein.

In de categorie Nationaal food behaalde Jan Linders op ieder aspect, met uitzondering van scherpste aanbiedingen, het hoogste cijfer van alle genomineerden. Vooral op het één na belangrijkste aspect “Bevat producten die ik wil kopen” scoorde de buurtsuper hoog. Lidl, vorig jaar winnaar in de categorie Nationaal, is dit jaar de winnaar in de categorie Nationaal non-food. De folder wordt met name hoog gewaardeerd vanwege de overzichtelijkheid en de scherpste aanbiedingen. Op “Scherpste aanbiedingen” behaalde Lidl, met een 8.6, de hoogste score van alle genomineerden.

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie