Advocaten worden marketeers....

De advocatenkantoren moeten strijden om de beste studenten. De arbeidsmarkt wordt krapper en dat leidt tot creativiteit, zelfs in een traditionele branche als de advocatuur.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

NautaDutilh, één van de grootste advocatenkantoren in Nederland, laat deze week door het hele land duizenden blikjes energiedrank afleveren bij o.a. studentenhuizen.

Op het blikje staat : NautaDutihl financiert voor 10 studenten de Masteropleiding inclusief boeken en een betaalde parttime bijbaan binnen het kantoor. Leuk bedacht en de attentiewaarde is waarschijnlijk hoog.

De sollicitatieprocedure daarentegen is heel traditioneel: stuur je CV op met motivatie en u hoort van ons. Niet echt creatief.

Gekozen is voor een aparte website om aan te melden. Dat is niet erg handig als je eerst meer wilt weten over dit kantoor. Wil je dat, dan moet je 6 keer klikken om iets te vinden over deze actie in relatie tot werken bij NautaDutilh. De meeste studenten zijn dan al afgehaakt.

Conclusie: leuke wervingsactie, maar nog niet genoeg kanaalbreed doorgedacht.

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie