Albert en MSN bundelen krachten

Albert, de online bezorgservice van Ahold, en MSN, de consumentenportal van Microsoft, starten een drie maanden durende pilot die bij succes mogelijk resulteert in een samenwerkingsverband.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

De gebruikers van MSN (3,3 miljoen unieke bezoekers per maand) kunnen op een gemakkelijke manier kennis maken met de diensten van Albert terwijl het de MSN-site meer relevantie geeft, zo geven de partners elkaars voordelen aan.

De samenwerking bestaat uit een aantal verschillenden componenten. Zo ontwikkelt en onderhoudt Albert de kleine site ‘Dagelijks leven’, die is gekoppeld aan het MSN-kanaal ‘Vrouw’. Daarnaast wordt ook de homepage van ‘Vrouw’ door Albert van de nodige content voorzien. MSN-bezoekers worden hierop gewezen door advertenties op de verschillende MSN-kanalen en –services.

Omdat de MSN-bezoekers actieve internetters zijn die meerdere malen per dag online zijn, ziet Albert kansen een hechte en langdurige relatie met hen aan te gaan.

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie