Campagne: gamelan hiphop voor Intel

Amsterdam Worldwide komt vandaag met 'Jogja Hip Hop Foundation', de vierde film in de Intel Visibly Smart serie.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

In Jogja Hip Hop Foundation is de hoofdrol weggelegd voor de Indonesische Marzuki Mohamad, beter bekend als 'Kill the DJ'. Zijn rapteksten zijn geïnspireerd door 18de eeuwse Javaanse poëzie. In de muziek combineert hij hiphop met traditionele gamelan klanken. Het 5 minuten durende filmpje is vanaf vandaag wereldwijd online en via de diverse sociale media te zien. In Indonesië, een belangrijke markt voor Intel, komt het ook op televisie.

De Visibly Smart serie is ontwikkeld als branded content en bedoeld om aandacht te vragen voor de tweede generatie Intel core processor. Ieder filmpje schetst het profiel van een een creatief die Intel technologie gebruikt als instrument om zich te uiten.

'Jogja Hip Hop Foundation' is het vervolg op de filmpjes over de New Yorkse trendspotter Scott Schuman 'The Satorialist', het Chinese fotoduo Kitty & Lala en de Indonesische Batikontwerpster Nancy Margried. Meer over de campagne in een interview met Joseph Ernst en Brian Elliot van Amsterdam Worldwide in de aanstaande .

Credits
Bureau: Amsterdam Worldwide
Creatie: Martin Beswick, Joseph Ernst, Richard Gorodecky, Karen Hardy, Daniel Peiron.
Klant: Johan Jervoe, Johan Koning.
Productie: Radical Media
Regie: Hannah Hilliard
D.O.P.: Chris Miles

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie