Campagne Samsung: Help Ireen Wüst op weg naar Sotsji

In opdracht van Samsung - sponsor van de Olympische Winterspelen - ontwikkelde Cheel Nederland de activatiecampagne Dicht Bij Het Vuur rond schaatster Ireen Wüst.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

Samsung Mobile is sponsor van de Olympische Winter Spelen in Sotsji en heeft het Samsung Galaxy Team opgericht, dat bestaat uit 80 internationale atleten. Het Nederlandse Galaxy-team heeft regerend Europees en wereldkampioen allround schaatsen Ireen Wüst als ‘kopvrouw’.

Cheel Nederland ontwikkelde de activatiecampagne Dicht Bij Het Vuur, waarvan Wüst  het gezicht is. In hun jacht op goud in Sotsji kunnen de Olympische sporters alle hulp gebruiken en daarom roepen zij Nederland op lid te worden van hun Galaxy Team. Op worden dagelijks persoonlijke berichten, foto’s en filmpjes van Ireen, Bell en Bibian geplaatst.

In de voorbereiding op hun wedstrijden in Sotsji vragen de drie atleten hun teamleden hen te helpen door het vervullen van teamtaken. Degenen die een teamtaak als beste vervullen, winnen prijzen, waaronder een schaatsclinic van Wüst.

 

CREDITS
Strategie : Maarten Mantje
Concept: Frans Pootjes, Peter Tromp
Copy: Frans Pootjes
Art: Peter Tromp
Creative Technologist: Paul van de Woestijne
Head of Social: Paul Braat
Partnership Marketing: Marcel Beerthuizen
Content Manager: Robert Heukels
Online Design: Sean Knowles
Account: Mara Dykhuizen, Lisa Been, Natasja  van de Salentein
Verantwoordelijk bij klant: Caroline Teengs, Geert Mol
Fotografie: Eric Heijweege
Regisseur: Martijn van Hees
Licht en geluid: Gregoor van de Kamp
Producer: Kerstin Kambier
Muziek: Geert van Gaalen
Technische Realisatie: No Protocol

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie