Commerciële zenders op aandeel 45 procent

De publieke omroepen behaalden in week 41 een gezamenlijk gemiddeld marktaandeel van 42 procent. De commerciële zenders haalden samen 45 procent.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

RTL4 blijft marktleider met 16 procent. RTL5 haalden 3 en Yorin 8 procent.

SBS6 deed het met 10 procent, Net5 en V8 haalden beide 4 procent. Best

bekeken programma is traditioneel het zondagse acht uur Journaal. Dit keer

behaalde het 3,35 miljoen kijkers. Studio Sport (1) op zondag was twee met

2,42 miljoen kijkers. Spoorloos (bekroond met de Gouden Televizier Ring

scoorde 2,19 miljoen kijkers. Feyenoord-Bayern was vierde met 2,11 miljoen

'toeschouwers'. Het best bekeken commerciële programma staat op een vijfde

stek. Baantjer (RTL4) haalde 2,09 kijkers.

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie