Cruijff moet brug slaan

Johan Cruijff wordt tijdens het WK voetbal de nieuwe ambassadeur van de Hyundai Motor Company. De Koreaanse autofabrikant is de hoofdsponsor van de FIFA Worldcup, die dit jaar in Japan en Zuid-Korea plaatsvindt.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

Het is de bedoeling dat Cruijff een brug slaat tussen Hyundai en voetballiefhebbers overal ter wereld. ‘We zijn er enorm trots op dat Johan Cruijff onze ambassadeur is. Deze unieke samenwerking is voor ons de start van een wereldwijde promotie rond ons merk. Hiermee beginnen we direct, in de aanloop naar het voetbaltoernooi’, stelt Byung-Ho Sung, Executive Vice President van Hyundai Motor Company. Het bedrijf komt met een wereldwijde promotiecampagne, waarin voor Cruijff een belangrijke rol is weggelegd. Hij zal onder meer te zien zijn in televisie reclames, advertenties en op internetsites. (Bron: Marketinx)

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie