ECB krijgt prijs voor crisiscommunicatie

De Europese Centrale Bank (ECB) heeft gisteren de Europese Communicatieprijs gewonnen, de jaarlijkse prijs van de Europese vereniging van communicatiedirecteuren EACD.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

‘De ECB heeft een nieuwe standaard gezet voor effectieve pan-Europese communicatie, vooral in tijden van crisis', argumenteerde de vereniging.

‘De bank is erin geslaagd om effectief miljoenen burgers in vijftien landen gerust te stellen en het vertrouwen in de euro en financiële markten hoog te houden. De ECB heeft al succesvol vele uitdagingen doorstaan sinds de invoering van de euro tien jaar geleden.'

De prijs is bedoeld voor excellente communicatie van Europese integratie. Vorig jaar, toen de prijs voor het eerst werd uitgereikt, won de Europese voetbalbond Uefa.

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie