Fernandes is terug met #NoSpang 2.0

UM Studios creëert de opvolger van webserie rondom het Surinaamse frisdrankmerk

Het Surinaamse frisdrankmerk Fernandes presenteert deel twee van de webserie . In de videoreeks trekken rappers Stepherd en Skinto het land Nederlandse jongeren meer te laten relaxen.

2.0 – FAMILIE MET BIBI BREIJMAN

Wegens succes verlengd

(onderdeel van Universal Media) won vorig jaar een met de online videoserie. De best bekeken aflevering werd meer dan 350.000 keer bekeken.

Ook op tv

Dit jaar zetten UM Studios en producent NewBeTV de serie voort. Gastheer Edson da Graça ontvangt iedere week een bekende gast. Hij inspireert onder andere Giel Beelen, Brownie Dutch en Bibi Breijman met de Surinaamse -mentaliteit. Daarnaast gaan rappers Stepherd & Skinto en YouTube-ster Defano het land in om te testen hoe Nederland is.

Elke vrijdag om 16.00 uur verschijnt een nieuwe aflevering op het , de en op , kanaal 13 van Ziggo.

Creditlijst

Fernandes: Adrienne van den Heuvel & Joost Dijkstra

Agency: UM Studios

Media: UM

Creative Director: Marnix Tellings

Account: Josephine Rietveld

Projectmanagement: Jeroen Suiding

Strategie: Marnix Tellings, John Spring in’t Veld, Elias Reinheimer

Concept: Marnix Tellings, Jill van Emmerik, Valentine Valé, Jorn Dost

Social Media: Spring Creek

Producent: NewBeTV

Productieleiding: Lisa Visser, Moïse Emonts, Tamara Planken

Creative Director: Tarik Traidia

Eindredacteur: Ernst Gonlag

Regie: Jeffrey Meijer, Bas van Teylingen

Advertentie
advertisement

Plaats als eerste een reactie

**Bold** _italic_
Uw emailadres wordt uitsluitend gebruikt om mogelijk contact met u op te nemen naar aanleiding van uw bericht en is alleen zichtbaar voor de redactie.
Advertentie