Gap lijft Abercrombie & Fitch-marketeer in als nieuwe cmo

Craig Brommers moet het verschil gaan maken.

Met Abercrombie & Fitch gaat het slecht, maar ook de Amerikaanse kledingketen Gap worstelt met de huidige retailtijden. Maar Gap denkt wel dat Craig Brommers, twee jaar lang senior vice president marketing bij Abercrombie & Fitch was, de winkelketen erbovenop kan helpen. Brommers volgt bij Gap Seth Farbman op, die een jaar geleden de marketingfunctie bij Spotify op zich nam.

Speedo
Brommers werkte eerder bij Calvin Klein en Speedo, waar hij volgens een reputatie opdeed als zijnde een marketeer die innovatieve tactieken toepaste, maar tegelijkertijd trouw bleef aan het DNA van het merk.

Grenzen verleggen
Gap heeft hoge verwachtingen van zijn nieuwe marketeer. ‘Hij kan de grenzen verleggen van sociale, digitale en creatieve marketing en ervoor zorgen dat merken relevant blijven voor nieuwe consumenten.’ Gap ondervindt last van de online shopping-trends en blijft achter bij concurrenten als H&M en Forever 21. In 2015 sloot 25 procent van zijn Amerikaanse locaties (175 filialen) vanwege tegenvallende resultaten.

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie