‘Geen bezuinigingen op reclame Unilever nodig’

Ondanks een inkomstendaling van 25 procent in het tweede kwartaal verwacht Unilever over heel 2002 een groei van de inkomsten per aandeel.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

Het Brits-Nederlandse bedrijf hoeft daardoor niet te snijden in reclame- en promotiebudgetten, zo meldt AdAge. Dat blad tekende tijdens een conference-call uit de mond van cfo Rudy Markham op dat andere, reeds gestarte bezuinigingsoperaties een beter dan verwacht resultaat opleveren. Daarnaast meldde hij ook een stijging in organische verkopen ten opzichte van vorig jaar van zo’n 3,3 procent. De verkopen van de 400 ‘leading brands’ stegen volgens Unilever met 4,4 procent. In het najaar staat overigens de lancering van Axe in Amerika gepland, waarmee volgens AdAge zo’n 90 miljoen euro gemoeid is.

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie