Premium

Geen woorden voor ontroerende Ronald McDonald Kinderfonds-commercial

De nieuwe merkcampagne werd ontwikkeld door TBWA\Neboko

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

Ouders willen er altijd zijn voor hun kinderen, zeker wanneer een kind ziek is. Het biedt steun, onderdak en zorg voor gezinnen die ver uit de buurt van een ziekenhuis wonen.

In de nieuwe merkcampagne draait het om de ‘helende werking’ van een knuffel van papa of mama bij pijn en verdriet. De film toont enkele situaties waarin kinderen liefdevol worden opgevangen door een knuffel van hun ouders.

De film werd geregisseerd door Rogier Hesp () en is sinds 5 november online en op televisie te zien.

Credits
Bureau: TBWA\Neboko
Regisseur: Rogier Hesp (TheBoardRoom)
Fotografie: Reza Harek (TBWA\Neboko)
Verantwoordelijk bij klant: Miranda Noorlander en Karin van Nistelrode

premium

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen lezen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Advertentie