'Goed fout'-campagne van Max Havelaar

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

De komende weken kunnen bezoekers van met een gerust hart fout bezig zijn. Deze campagne website is een initiatief van Stichting Max Havelaar Fair Trade.

De stichting wil hiermee aandacht vragen voor de problemen waar arme katoenboeren mee te maken hebben in ontwikkelingslanden. Op de campagnewebsite kunnen bezoekers meer lezen over Max Havelaar's Fair Trade Filosofie, de laatste 'Foute Acties', de 'Foute Vrienden' fotogallery bekijken en zelf ook meedoen door lid te worden van de .
Bright Alley IC is verantwoordelijk voor het online concept, design en de technische realisatie van FoutePagina.nl. Het overall concept is van de hand van They. De campagne wordt verder cross-mediaal ondersteund met boomerang cards, t-shirts, advertenties, foute virale acties, het Foute Festival en online virale pr.

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie