Hoegaarden naar BBH

Het Belgische Interbrew heeft Bartle Bogle Hegarty (BBH) een derde merk toegewezen. Na Castlemaine en Boddingtons krijgt het Britse bureau ook het Hoegaarden-account in handen. Leo Burnett Chicago gaat internationaal werken op Leffe.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

McCann-Erickson was het bureau van Hoegaarden. In maart vorig jaar won McCann een pitch voor dat merk. De Belgische bierbrouwer is momenteel bezig met een review van het internationale portfolio en wil het aantal bureaus waarmee gewerkt wordt verkleinen. Eerder deze maand won BBH in dat kader al twee bieraccounts: Castlemaine XXXX en Boddingtons brands. Ook heeft BBH Murphy’s in handen.

Interbrew hoopt dat de samenwerking met BBH en Leo Burnett voor de lange termijn is. Het is volgens Brandrepublic de bedoeling dat nieuwe wereldwijde campagnes komen.

Lowe werkt wereldwijd voor Stella Artois en blijft dat doen.

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie