Levi Strauss komt met nieuwe campagne

Levi Strauss & Co introduceert op 22 februari een nieuwe campagne in Europa voor zijn ‘twisted-seams’-spijkerbroeken.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

De nieuwe campagne, wederom ontwikkeld door Bartle Bogle Hegarty en te

presenteren aan de Europese pers en andere relaties in Londen maandag, komt

op televisie en in de printmedia. De commercials gebruike speciale effecten

en tonen de lichamen van dancers die 360 graden draaien op een groot feest

op een parkeerplaats, meldt de nieuwsdienst van Campaign. “Deze campagne

moet worden gezien als een poging om de dalende verkopen tegen te gaan van

deze eens dominante marktpartij”, schrijft het blad. Volgens Robert Hanson,

Levi’s president in Europa, is het de bedoeling dat ook de nieuwe campagne

eraan bijdraagt dat het imago van het jeansmerk bij jeugdige doelgroepen

wordt versterkt.

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie