Louis-Dreyfus wil rechten WK 2006

Oud-Adidas man Robert Louis-Dreyfus wil een bod doen op de internationale uitzendrechten van het WK Voetbal in 2006 in Duitsland.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

De rechten zijn nu in handen van het failliete Kirch. Louis-Dreyfus is volgens Brandrepublic betrokken bij een management buyout van KirchSport, de divisie van KirchMedia waarin de rechten zijn ondergebracht. Bieders op andere onderdelen zijn onder meer Haim Saban, het Franse TF1 en een partnerschap van Commerzbank en Columbia TriStar. Louis-Dreyfus is de man die Adidas terug op de kaart zette als sportmerk. De oud Saatchi & Saatchi topman en groot voetbalfan kwam bij Adidas in 1993 toen het bedrijf was weggezakt als belangrijk sportmerk. Door Adidas aan voetbal te linken werd het weer populair.

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie