McDonald’s komt wederom met digitale adventskalender

De fasfoodketen: ‘Het succes zit ‘m in het bieden van een dagelijkse verrassing, een momentje van geluk.’

Dit jaar komt McDonald’s voor de derde keer met de Cadeau Kalender. De Cadeau Kalender, die geïnspireerd is op de adventskalender, is toegankelijk via de mobiele app van het hamburgerrestaurant. McDonald’s: ‘Wij geven onze gasten tijdens de decembermaand iedere dag een ander cadeau: mooie kortingen, unieke wannahaves en de mooiste prijzen.’

Nieuw
McDonald’s zegt de Cadeau Kalender in een heel nieuw jasje gestoken te hebben.

Groei
Dat McDonald’s nu voor de derde keer komt met de Cadeau Kalender, wijst erop dat het commercieel een interessant marketingmiddel is. Erwin Dito, directeur marketing van McDonald’s Nederland, zegt dat het succes van de Cadeau Kalender schuilt in het bieden van een dagelijkse verrassing, een momentje van geluk. Dito: ‘We zien dat de Cadeau Kalender een substantieel verschil maakt in de maand december. De campagne draagt bij aan een flinke groei van gasten die onze restaurants bezoeken én een forse toename van app installs.’

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie