MH17-documentaire goed voor beste bereik op Twitter

In samenwerking met Spot brengt Adformatie de wekelijkse GfK Twitter TV Ratings.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

SPOT publiceert iedere week de GfK Twitter TV Ratings die inzicht geven in het bereik van Nederlandse tv-programma’s en zenders op Twitter. 

De documentaire MH17: Het verdriet van Nederland op 16 juli heeft in week 29 de meeste Twitteraars bereikt. In totaal 97.510. Deze Twitteraars zagen 389.952 tweets over deze uitzending.

De uitzending van Studio Tour op 19 juli was in week 29 het grootste sportprogramma op Twitter met een bereik van 27.656 Twitteraars.

Met 968.385 Twitter Impressies was NPO 2 de grootste zender onder de Twitteraars.      

Deze cijfers laten per programma en zender zien hoeveel mensen erover getwitterd hebben. Niet alleen wordt het aantal tweets gerapporteerd, ook geven deze cijfers inzicht in het aantal unieke Twitteraars, het aantal Twitteraars dat een tweet heeft gezien en het aantal impressies. De volledige wekelijkse rapportage op de website van SPOT bevat de Top 20 tv-programma’s waarover het meest getwitterd wordt en de Top 20 zenders die de meeste Twitterimpressies realiseren.

 

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie