Nima: Transavia, Schuitema en Sara Lee genomineerd

Transavia Airlines (Basiq Air), Schuitema (C-1000) en Sara Lee/DE (Senseo) zijn genomineerd voor de Nima Marketing Jaarprijs 2003.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

De jury heeft deze drie op 20 oktober uit de shortlist van twaalf organisaties geselecteerd. Op de shortlist stonden verder Heineken, ID&T, IgloMora Groep (OLA/Magnum), IPN (Idols), Orange Nederland, Rabobank, Riedel Drinks, Unilever Bestfoods (Bertolli) en War Child.
|
De jury van de Nima Marketing Jaarprijs 2003 bestaat uit Frank Meysman (voorzitter), Alfred Levi (voorzitter Nima), Frans Cornelis (voorzitter College Register Marketeers), Hans Gillis (Experian), Hans Scholten (Task Ventures), Nicole Lamberts (Holland Casino), Cor Molenaar (Erasmus Universiteit), Eric Waarts (Erasmus Universiteit) Theo van Vugt (Tijdschrift voor Marketing) en Rupert Parker Brady (Marketing Tribune).

De NIMA Marketing Jaarprijs is voor de organisatie die op marketinggebied het afgelopen jaar het beste heeft gepresteerd en waarop de kwalificatie ‘marktgericht ondernemen’ van toepassing is. De prijs wordt op 30 oktober uitgereikt tijdens het Societal Event in Media Plaza in Utrecht.

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie