Premium

Not To Scale Amsterdam animeert Britse Peperami-commercial

De mascotte van het worstjesmerk geeft zijn eigen betekenis aan het begrip ‘drive-in cinema’.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

Eerder dit jaar lanceerden Not To Scale en BSUR een commercial waarin ‘de Animal’ de supermarkt in werd gelanceerd. In Nederland en Duitsland verscheen de commercial voor het zustermerk BIFI.

De tien seconden animatie is volledig 3D en haakt in op de ‘on-pack’ promotie van het merk om bioscoopkaartjes te winnen.

De commercial maakt onderdeel uit van een reeks, waarin de Animal zal worden vergezeld door zijn familieleden. Alle karakters zijn ontworpen en geproduceerd door .

Regisseurs Pierre + Betrand: &;De grootste uitdaging was om het karakter er appetijtelijk uit te laten zien, en tegelijkertijd de juiste vleestextuur van het product te vangen. De balans is uiteindelijk gevonden in een realistische structuur die het humoristische karakter van de Animal versterkt.&;

Credits
Client: Niko Stachos, Jack Links
Creative Agency: BSUR
Creative Team: Shandor Gancs, Ro Mulder, Simon van Gorkum, Janna Stolp
Production company: Not to Scale Amsterdam
Directors: Pierre+Bertrand
Executive producer: Maud Beckers
Production assistant: Michelle Hendrickx
3D team: Maarten Heinstra, Rob Wuijster, Alex Doss, Laurence Dodd, Andi Farhall, Arantxa Claudio
Compositors: Jos Wabeke, Meip Wijn
Art Director Porc: Klaas-Harm de Boer
Sound: Audentity

premium

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen lezen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Advertentie