Overname G+J Media Nederland door Hearst Netherlands afgerond

Hiermee worden onder meer de titels Vogue, JAN en Glamour definitief aan het portfolio van Hearst Netherlands toegevoegd.

Hearst Netherlands heeft het belang in G+J Media Nederland definitief en volledig overgenomen, zoals in oktober bekend werd.

Naast de huidige titels van Hearst Netherlands ELLE, Cosmopolitan, Harper’s BAZAAR, Esquire, Quote, Men’s & Women’s Health kan de uitgever van 'high-end-titels' Vogue, JAN, Glamour, Quest, National Geographic, Designer Vintage en G+J’s Custom Content tak aan haar portfolio toevoegen.

Het managementteam zal er als volgt uit zien:
- Luc van Os, CEO
- Erik de Bruin, CFO
- Marscha Krouwel, Publishing Group Director Women Brands
- Remy Kluizenaar, Publishing Group Director Men / Popular Science Brands
- Rachel Gomez, Commercial Director
- Remmert Bolderman, CTO

Het bedrijf verhuist op termijn naar één vestiging in (of rond) Amsterdam. Per direct wordt de naam Hearst Netherlands gevoerd.

Beeld: Vogue (afkomstig van https://www.genj.nl/vogue)

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie