Toading: nieuw zoekmachine marketingbureau

Hoe kan je als adverteerder minder betalen en toch de juiste bezoekers direct op de voor hen relevante pagina's van je website krijgen? Mathijs van Abbe en Iwan Luiten stelden die vraag centraal en zijn begonnen met bureau Toading.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

Toading wil de conversie ratio van de advertenties verbeteren en ook het automatisch ontsluiten van het gehele online aanbod van aanbieders staat centraal. is een nieuwe techniek, die het online aanbod van producten, diensten, vacatures of nieuwsitems van een aanbieder op het internet, direct vertaalt naar op de vraag toegespitste tekstadvertenties. Dat bespaart volgens de initiatiefnemers veel tijd, verlaagt de (klik)kosten voor de aanbieder en de conversie ratio (het aantal verkopen per betaalde klik) wordt wel met een factor vier verhoogd.

Onlangs rondde het bedrijf de implementatie af voor de grootste verhuurder van vakantiewoningen in Europa.

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie