Zowel het merk als het bureau winnen de populaire publieksprijs voor het eerst. In totaal hebben 68.000 Nederlanders gestemd.
TBWA\Neboko leidt het bureauklassement met twee nominaties. Bekijk hier alle kanshebbers.
Er zijn weer tien commercials door het publiekspanel gekozen als populairste. Zowel DDB als TBWA zijn tweemaal kanshebber.
Dentsu Creative Amsterdam leidt het bureauklassement met twee benoemingen.
Dit jaar hebben 92.076 Nederlanders een stem uitgebracht voor de gewilde publieksprijs.
DDB Unlimited leidt het bureauklassement met vier benoemingen. TBWA\Neboko komt tweemaal voor in de lijst.
Er zijn weer tien commercials door het publiekspanel gekozen als populairste. Alfred International is tweemaal kanshebber.
Onderstaande 10 commercials zijn door een jury als beste gekozen. DentsuAchtung is met drie commercials aanvoerder van de lijst.
Met een geanimeerde commercial behoort KNGF Geleidehonden dit jaar tot de genomineerden van de Ster Gouden Loeki.