Overslaan en naar de inhoud gaan

Main navigation

  • Home
  • Abonneren
  • Adverteren
  • Academy
  • CMO Suite
  • Events & Opleidingen
  • Vacatures
  • Whitepapers
  • Partners
  • Nieuwsbrief

Secundaire navigatie

  • Twitter
  • Facebook
  • LinkedIn
  • Instagram
Adformatie
Adformatie
Log inWord abonnee

Hoofdnavigatie

  • Home
  • Abonneren
  • Adverteren
  • Academy
  • CMO Suite
  • Events & Opleidingen
  • Vacatures
  • Whitepapers
  • Partners
  • Nieuwsbrief

Secundaire navigatie

  • Twitter
  • Facebook
  • LinkedIn
  • Instagram
Adformatie
Adformatie
Log inWord abonnee
Al lid?
Log hier in
Word abonnee
Topics
  1. Bureaus
  2. Campagnes
  3. Carriere
  4. Commerce
  5. Contentmarketing
  6. Craft
  7. Customer experience
  8. Data & insights
  9. Design
  10. Digital transformation & tech
  11. Diversiteit
  12. Effectiviteit
  13. Gedragsverandering
  14. Influencer marketing
  15. Interne communicatie
  16. Media
  17. Merkstrategie
  18. PR
  19. Privacy
  20. Programmatic
  21. Purpose Marketing
  22. Reputatiemanagement
  23. Targeting & segmentatie
tag

Groupm

Lees meerLees minder
Maiko Valentijn Gaby Bruggink
Media

GroupM brengt experts Greenhouse onder in nieuw label GroupM Nexus

Het merk Greenhouse blijft binnen GroupM in kleinere vorm bestaan. Creatie, content en social worden gebundeld onder de noemer StudioM.

premium
Data & insights

Deze inzichten doet de branche op rondom de impact van lokaal nieuws en Twitch

Een nieuw onderzoek naar de impact van lokaal nieuws en streamingplatform Twitch levert mediapartners de volgende inzichten op.

EssenceMediacom
Media

Mediacom Nederland verder als EssenceMediacom

De naamwijziging is het gevolg van een wereldwijde consolidatie binnen WPP en GroupM.

premium
Smart tv shutterstock
Media

Deze advertentie-inzichten komen naar voren uit een onderzoek naar connected tv

Een nieuwe onderzoeksmethode - via GroupM - helpt adverteerders om een beter beeld te krijgen van hoe consumenten naar connected tv kijken.

premium
Ton Schoonderbeek
Media

Het Nationaal Media Onderzoek: al polderend lijkt het in 2023 de finish te gaan halen

Ton Schoonderbeek over de grote mediaontwikkelingen, het belang van kijkcijfers en de north star van media-onderzoek.

a.s. watson groupm
Bureaus

A.S. Watson Benelux kiest voor GroupM

Een pitch ging aan deze keuze vooraf. Hiermee is afscheid genomen van IPG Mediabrands.

premium
Group M compilatie
Media

GroupM ziet groei mediabestedingen stagneren in laatste kwartalen

Voor volgend jaar houdt de mediabureaugroep GroupM rekening met een hoge inflatie en zwakke economische groei.

premium
Wavemaker
Data & insights

Zo willen grote mediabedrijven de impact van media beter meten

Een groep concurrerende bedrijven slaat de handen ineen om via onderzoek tot betere inzichten te komen. De initiatiefnemers geven uitleg.

Groupm2122
Media

GroupM tv-rapport 2021: Nog nooit waren de netto media-bestedingen zo hoog

Het jaar van herstel werd het jaar van historische records.

Paginatie

  • Huidige pagina 1
  • Pagina 2
  • Pagina 3
  • …
  • Laatste pagina 5

Meer Adformatie

  • Partners
  • Events
  • Vacatures
  • Whitepapers
  • Nieuwsbrief
  • Adformatie Academy
  • Volledige Magazine Archief

Service & Contact

  • Contact
  • Abonneren
  • Teamabonnementen
  • Adverteren
  • Veelgestelde Vragen
  • Privacy Statement
  • Cookie Statement
  • Algemene Voorwaarden
adformatie sijthoff media