Een nieuwe blik op kijktijd: welke nieuwe inzichten geeft het NMO-kijkonderzoek en wat zijn de implicaties? Een analyse van GroupM.
Het zou eerste media-inkoopbureau zijn dat MFA-sites uitsluit. In Nederland deed GroupM dit overigens al.
Onderzoekers delen inzichten met Adformatie over effectief adverteren op sociale media.
Tv-exploitanten zullen het inkomstenverlies proberen te compenseren met nieuwe klanten en hogere GRP-prijzen, denkt GroupM.
GroupM toonde met ContextLab-onderzoek de impact van reclamemogelijkheden in verschillende media.
De tak van GroupM ontwikkelt AI-assistenten voor grote bedrijven en komt beter tot zijn recht bij de startup Neople, zegt GroupM.
Random Pic(k) Of The Day For A Week. Nils Adriaans vraagt vakgenoten naar hun inspiratie. Ditmaal Maiko Valentijn van GroupM en MWG.
Het onderzoek richt zich onder andere op hoe mensen luisteren, welke reclamevormen zij irritant vinden en hoe effectief pre-rolls zijn.
Het merk Greenhouse blijft binnen GroupM in kleinere vorm bestaan. Creatie, content en social worden gebundeld onder de noemer StudioM.