De eerste Social Advertising Benchmark van branchevereniging DDMA geeft inzicht in adverteren op sociale media.
Foot Locker rolt Europese omni-channelcampagne uit voor de exclusieve PUMA Exotek - DEPT® verzorgde o.a. mediastrategie en -inkoop.
The Yearbook-trend is hip and happening. De 90’s zijn terug van weggeweest!
In 45 minuten zetten we ongrijpbare ontwikkelingen om in uitvoerbare stappen. Optimaliseer je strategie met praktische inzichten.
Effectieve partnerschappen vereisen flexibiliteit van beide kanten, maar het belangrijkste is om niet op veilig te willen spelen.
Snelle content wordt steeds meer de norm op social media. Wat maakt het zo interessant, nuttig én niet onbelangrijk: hoe maak je het?
Lessosn learned van bol.com en DVJ Insights voor steeds effectievere short-form video’s op TikTok om Gen-Z effectief te bereiken.
De generatie die iedereen wil bereiken, maar wie luistert er ècht?
Is dit de start van een golf aan digitale stakingen op social media?