Ikea Nederland zegt bewustzijn te willen creëren rondom de levensduur van producten en zo duurzaam consumeren te stimuleren.
‘Zit je in een rolstoel? Dan moet jij dáár zitten.’ Buutvrij en HandicapNL willen af van de ‘wij-zij-sfeer’ op festivals.
Gaskookplaten sluiten niet (langer) aan bij de duurzame koers die Ikea wil varen.
CMO Studio | Consumenten koppelen vooral de praktische, rationele aspecten aan het merk. Er mag wel wat meer emotie in.
Dit blijkt uit onderzoek van DVJ Insights onder consumenten en marketeers in Nederland.
De samenwerking met Wavemaker is hiermee na tien jaar beëindigd.
Marketingtopvrouw Carolien Hulstman-de Wit blikt terug op wat zij een erg geslaagde merkactivatie noemt.
Jorn Dost wordt creative director. Reuben Alexander en Maarten Boer blijven als oprichters onderdeel van het managementteam.
Een pitch ging aan deze keuze vooraf. Het eerste werk van de hand van DDB Unlimited moet in september het levenslicht zien.