Overslaan en naar de inhoud gaan

Main navigation

  • Home
  • Abonneren
  • Adverteren
  • Academy
  • CMO Suite
  • Events & Opleidingen
  • Vacatures
  • Whitepapers
  • Partners
  • Nieuwsbrief
  • Dag van de audio

Secundaire navigatie

  • Twitter
  • Facebook
  • LinkedIn
  • Instagram
Adformatie
Adformatie
Log inWord abonnee

Hoofdnavigatie

  • Home
  • Abonneren
  • Adverteren
  • Academy
  • CMO Suite
  • Events & Opleidingen
  • Vacatures
  • Whitepapers
  • Partners
  • Nieuwsbrief
  • Dag van de audio

Secundaire navigatie

  • Twitter
  • Facebook
  • LinkedIn
  • Instagram
Adformatie
Adformatie
Log inWord abonnee
Al lid?
Log hier in
Word abonnee
Topics
  1. Bureaus
  2. Campagnes
  3. Carriere
  4. Commerce
  5. Contentmarketing
  6. Craft
  7. Customer experience
  8. Data & insights
  9. Design
  10. Digital transformation & tech
  11. Diversiteit
  12. Effectiviteit
  13. Gedragsverandering
  14. Influencer marketing
  15. Interne communicatie
  16. Media
  17. Merkstrategie
  18. PR
  19. Privacy
  20. Programmatic
  21. Purpose Marketing
  22. Reputatiemanagement
  23. Targeting & segmentatie
tag

Indie

Lees meerLees minder
premium
Eric van Stade en Lode Schaeffer
Campagnes

AvroTros viert 100-jarig bestaan met merkcampagne en cultuurfeest: ‘We gaan meer lawaai maken’

De omroep bestaat 100 jaar en dat mag gevierd worden. Eric van Stade van AvroTros en Lode Schaeffer van Indie vertellen hoe en waarom.

Joy Hansson
Campagnes

AvroTros viert 100-jarig bestaan met merkcampagne en publieksevenement

21 juli is AvroTros 100-jaar en dat wordt gevierd met het lanceren van een merkcampagne die uitdraagt dat cultuur van en voor ons is.

premium
hallostroom
Bureaus

HalloStroom kiest Indie Amsterdam, lanceert eerste campagne ‘Verbeter de wereld, denk aan jezelf’

Voor de campagne zijn de acteurs Martijn Fischer en André Dongelmans ingevlogen.

premium
eye wish campagne
Campagnes

Hoe ouder je bent, hoe meer korting bij Eye Wish

De opticien geeft zijn eigen draai aan leeftijdsdiscriminatie in marketing. Het idee komt uit de koker van bureau Indie.  

premium
Terug naar normaal
Merkstrategie

Aldi praat in ‘back to work’-campagne niet over inflatie-sores: ‘We zijn liever de positieve bondgenoot’

Aldi is in zijn einde-vakantie-commercial klaar voor een frisse start. Maar nog steeds geen vaste tvc-characters te bekennen.

Koopkracht-aardbeien
Campagnes

Aldi zet 'Net zo-campagne' voort met commercial over Hollandse aardbeien

Door hoge energieprijzen en inflatie zitten veel huishoudens krap. De discounter claimt voor het eerst dat Aldi 'koopkracht' geeft.

stemweek
Partnerbijdrage

5 radiostrategen delen hun beste tips voor de ideale radiocampagne

We krijgen bij Ster dikwijls vragen van merken waarom en hoe radioreclame in te zetten. Deze vijf strategen uit het vak helpen je op weg

Lode Schaeffer: 'Als je wint ben je geen God, als je verliest ben je geen mislukking'
Craft

'Als je wint ben je geen God, als je verliest ben je geen mislukking'

Lode Schaeffer, creative director, eigenaar van Indie, is jurylid bij de Dutch Creativity Awards van het onderdeel Communications.

Aldi richt zich op het prijsbewuste Oranjelegioen
Campagnes

Aldi richt zich met nieuwe campagne op het prijsbewuste Oranjelegioen

Volgens de discounter wordt het een Oranje-zomer waarin heel Nederland massaal op de bank zit of staat.

Paginatie

  • Huidige pagina 1
  • Laatste pagina 2

Meer Adformatie

  • Partners
  • Events
  • Vacatures
  • Whitepapers
  • Nieuwsbrief
  • Adformatie Academy
  • Volledige Magazine Archief

Service & Contact

  • Contact
  • Abonneren
  • Teamabonnementen
  • Adverteren
  • Veelgestelde Vragen
  • Privacy Statement
  • Cookie Statement
  • Algemene Voorwaarden
adformatie sijthoff media