Inflatie blijft een punt van zorg voor Nederland. Dat blijkt uit de 4e editie van de Markteffect Koopkracht monitor.
De ludieke actie van Simyo en strandtent The Fat Mermaid is een antwoord op de hoge prijzen. 'En een leuk en zonnig gebaar.'
Althans, dat claimt zakelijk techbedrijf ServiceNow op basis van eigen onderzoek.
Nederlanders kochten vorig jaar voor meer geld maar ontvingen minder producten. De consument was zo'n vijftien procent meer geld kwijt.
Het socialmediabedrijf heeft zijn resultaten van het vierde kwartaal van 2022 bekendgemaakt en voorspelt weinig goeds voor dit kwartaal.
De marketingtopvrouw deelt inzichten in een webinar om vakgenoten te inspireren.
De vorige (kerst)commercial werd door Energize ontwikkeld. Het is niet duidelijk met welk bureau Plus zijn komende campagnes uitbrengt.
Dentsu's Maurice Neeskens plaatst kanttekeningen bij de buitensporige prijsstijgingen voor tv-reclame en geeft adverteerders advies.
Het kengetallenonderzoek van de branchevereniging maakt ook duidelijk dat de meeste bureaus de tarieven meer verhogen dan salarissen.