De drie retailers danken hun sterke positie voor een belangrijk deel aan hun loyale klanten.
Verder belandt Lies wéér in ongemakkelijke situaties en waarschuwt ProRail beroepschauffeurs voor spoorwegincidenten.
Het Armoedefonds verdeelt de cadeaubonnen over lokale hulporganisaties.
Kruidvat, Bolletje, Zonnegilde en het ministerie van Sociale Zaken en Werkgelegenheid zijn weer opgeladen en presenteren nieuwe commercials.
In de Kruidvat-summer movie komen alle in vlogstijl geproduceerde vakantieavonturen samen.
De marketingdirecteur geeft uitleg bij de nieuwe zomercampagne van Kruidvat, die het anders aanpakt dan voorgaande jaren.
De campagne is het eerste nieuwe werk voor Kruidvat van DDB na de fusie met 180.
Unmuted is New kid on the Block, Jordi Hillenga (Scapino) is Next Merkenbouwer. Fitzroy leidt het bureauklassement met vier Accenten.
DDB Amsterdam en TBWA\Neboko gingen ook met goud naar huis. Er zijn in totaal 32 prijzen uitgereikt.