Overslaan en naar de inhoud gaan

Main navigation

  • Home
  • Abonneren
  • Adverteren
  • Academy
  • CMO Suite
  • Events & Opleidingen
  • Vacatures
  • Whitepapers
  • Partners
  • Nieuwsbrief

Secundaire navigatie

  • Twitter
  • Facebook
  • LinkedIn
  • Instagram
Adformatie
Adformatie
Log inWord abonnee

Hoofdnavigatie

  • Home
  • Abonneren
  • Adverteren
  • Academy
  • CMO Suite
  • Events & Opleidingen
  • Vacatures
  • Whitepapers
  • Partners
  • Nieuwsbrief

Secundaire navigatie

  • Twitter
  • Facebook
  • LinkedIn
  • Instagram
Adformatie
Adformatie
Log inWord abonnee
Al lid?
Log hier in
Word abonnee
Topics
  1. Bureaus
  2. Campagnes
  3. Carriere
  4. Commerce
  5. Contentmarketing
  6. Craft
  7. Customer experience
  8. Data & insights
  9. Design
  10. Digital transformation & tech
  11. Diversiteit
  12. Effectiviteit
  13. Gedragsverandering
  14. Influencer marketing
  15. Interne communicatie
  16. Media
  17. Merkstrategie
  18. PR
  19. Privacy
  20. Programmatic
  21. Purpose Marketing
  22. Reputatiemanagement
  23. Targeting & segmentatie
tag

Lidl

Lees meerLees minder
De nieuwe Piekema
Data & insights

Supers, gokbedrijven en touroperators: dit zijn de grootste adverteerders van 2022 in Nederland

Het onderzoek van Adfact zet Albert Heijn op één. Dit is de complete top vijf, aangevuld met opvallende stijgers in advertentie-uitgaven.

premium
kerstcommercials panel
Campagnes

Adformatie-kerstpanel: ‘Plus heeft de beste kerstcommercial’

Jumbo en Aldi kunnen ook op waardering van vakgenoten rekenen. Albert Heijn en Lidl zijn betrekkelijk minder populair.

premium
kerstcommercial
Campagnes

Super-kerstcommercials: Jumbo herpakt zich, Aldi knipoogt naar AH en Dirk doet niets

Traditie! Sinterklaas zit op de boot naar Madrid, en dat kan maar één ding betekenen: kerstcommercials.

premium
Jorieke de Vries
Merkstrategie

Jorieke de Vries (Lidl): 'Merken worden kerken'

Random Pic(k) Of The Day For A Week. Nils Adriaans vraagt vakgenoten naar hun inspiratie. Ditmaal Jorieke de Vries van Lidl.

Lidl-luxemburg
Partnerbijdrage

Testen wat werkt: zo overtuig je de rijkste Europeanen te kiezen voor een discountsupermarkt

Door kwalitatief en kwantitatief te testen leer je welke campagnespot werken in nieuwe markt. Luxemburgers en humor bleek een lastige combi.

premium
lidl campagne
Merkstrategie

Alex Klaasen volgt Thomas Acda op als personage in Lidl-campagne

De ‘typische Drentenaar’ moet laten zien dat de Lidl-klantenkring zich ook buiten de Randstad bevindt.

premium
Brand up Brand down
Campagnes

Marketingblunder of marketingtopper?

Roderick Mirande nam de campagne van KRO-NCRV en Lidl onder de loep. Welke krijgt de gele kaart en welke is te prijzen?

premium
thomas acda in lidl campagne
Merkstrategie

Lidl neemt afscheid van Thomas Acda, wil 'dwarsdoorsnede Nederland' laten zien

De Lidl-flat-commercials worden ervaren als herkenbaar en likeable, maar soms ook irritant, blijkt uit onderzoek.

Pompen = vacuüm
Purpose Marketing

Lidl en Too Good To Go lanceren spaaractie voor ‘vacumeer-tupperware’

Het doel is om per huishouden jaarlijks 73 kilo voedsel te redden.

Paginatie

  • Huidige pagina 1
  • Pagina 2
  • Pagina 3
  • …
  • Laatste pagina 6

Meer Adformatie

  • Partners
  • Events
  • Vacatures
  • Whitepapers
  • Nieuwsbrief
  • Adformatie Academy
  • Volledige Magazine Archief

Service & Contact

  • Contact
  • Abonneren
  • Teamabonnementen
  • Adverteren
  • Veelgestelde Vragen
  • Privacy Statement
  • Cookie Statement
  • Algemene Voorwaarden
adformatie sijthoff media