De supermarkt zegt een gezonde leefstijl te willen bevorderen en is een samenwerking aangegaan met het Voedingscentrum.
Zo’n vijftig bureaus hebben interesse getoond in de pitch, meldt Lidl. De samenwerking met Joe Public is in april beëindigd.
Design en kwaliteit vergelijkbaar met A-merken, maar ‘het is de lage prijs die opvalt en Silvercrest uniek maakt.’
In de perceptie van het Nederlandse publiek is Tony’s het meest duurzame merk. Het verschil met nummer twee is klein.
Partnerschap betreft zowel de kwalificatiewedstrijden als het eindtoernooi voor het EK voetbal in Duitsland.
De uitspraak van ‘Delicieux’ was in andere Lidl-landen een probleem. Het wordt nu ‘Deluxe’.
Het onderzoek van Adfact zet Albert Heijn op één. Dit is de complete top vijf, aangevuld met opvallende stijgers in advertentie-uitgaven.
Jumbo en Aldi kunnen ook op waardering van vakgenoten rekenen. Albert Heijn en Lidl zijn betrekkelijk minder populair.
Traditie! Sinterklaas zit op de boot naar Madrid, en dat kan maar één ding betekenen: kerstcommercials.