Overslaan en naar de inhoud gaan

Main navigation

  • Home
  • Abonneren
  • Adverteren
  • Academy
  • CMO Suite
  • Events & Opleidingen
  • Vacatures
  • Whitepapers
  • Partners
  • Nieuwsbrief

Secundaire navigatie

  • Twitter
  • Facebook
  • LinkedIn
  • Instagram
Adformatie
Adformatie
Log inWord abonnee

Hoofdnavigatie

  • Home
  • Abonneren
  • Adverteren
  • Academy
  • CMO Suite
  • Events & Opleidingen
  • Vacatures
  • Whitepapers
  • Partners
  • Nieuwsbrief

Secundaire navigatie

  • Twitter
  • Facebook
  • LinkedIn
  • Instagram
Adformatie
Adformatie
Log inWord abonnee
Al lid?
Log hier in
Word abonnee
Topics
  1. Bureaus
  2. Campagnes
  3. Carriere
  4. Commerce
  5. Contentmarketing
  6. Craft
  7. Customer experience
  8. Data & insights
  9. Design
  10. Digital transformation & tech
  11. Diversiteit
  12. Effectiviteit
  13. Gedragsverandering
  14. Influencer marketing
  15. Interne communicatie
  16. Media
  17. Merkstrategie
  18. PR
  19. Privacy
  20. Programmatic
  21. Purpose Marketing
  22. Reputatiemanagement
  23. Targeting & segmentatie
tag

Lidl

Lees meerLees minder
Quirine de Weerd (Lidl) en Maarten van Ooijen (VWS)
Commerce

Lidl verlaagt prijzen vezelrijke producten structureel

De supermarkt zegt een gezonde leefstijl te willen bevorderen en is een samenwerking aangegaan met het Voedingscentrum.

premium
lidl pitch
Bureaus

Alfred en Dept strijden om Lidl-account

Zo’n vijftig bureaus hebben interesse getoond in de pitch, meldt Lidl. De samenwerking met Joe Public is in april beëindigd.

premium
'Simply the best'
Commerce

Lidl wil elektronica-huismerk Silvercrest naar A-merk-level tillen

Design en kwaliteit vergelijkbaar met A-merken, maar ‘het is de lage prijs die opvalt en Silvercrest uniek maakt.’

Tony's werkt samen met Ben & Jerry's
Purpose Marketing

Tony’s Chocolonely pakt koppositie ‘meest duurzame merk’ weer terug van De Vegetarische Slager

In de perceptie van het Nederlandse publiek is Tony’s het meest duurzame merk. Het verschil met nummer twee is klein.

Beker en logo van Euro 2024
Merkstrategie

Lidl wordt officiële partner van Uefa Euro 2024

Partnerschap betreft zowel de kwalificatiewedstrijden als het eindtoernooi voor het EK voetbal in Duitsland.

Deluxe
Merkstrategie

Lidl verandert ‘Delicieux’ in ‘Deluxe’

De uitspraak van ‘Delicieux’ was in andere Lidl-landen een probleem. Het wordt nu ‘Deluxe’.

De nieuwe Piekema
Data & insights

Supers, gokbedrijven en touroperators: dit zijn de grootste adverteerders van 2022 in Nederland

Het onderzoek van Adfact zet Albert Heijn op één. Dit is de complete top vijf, aangevuld met opvallende stijgers in advertentie-uitgaven.

premium
kerstcommercials panel
Campagnes

Adformatie-kerstpanel: ‘Plus heeft de beste kerstcommercial’

Jumbo en Aldi kunnen ook op waardering van vakgenoten rekenen. Albert Heijn en Lidl zijn betrekkelijk minder populair.

premium
kerstcommercial
Campagnes

Super-kerstcommercials: Jumbo herpakt zich, Aldi knipoogt naar AH en Dirk doet niets

Traditie! Sinterklaas zit op de boot naar Madrid, en dat kan maar één ding betekenen: kerstcommercials.

Paginatie

  • Huidige pagina 1
  • Pagina 2
  • Pagina 3
  • …
  • Laatste pagina 7

Meer Adformatie

  • Partners
  • Events
  • Vacatures
  • Whitepapers
  • Nieuwsbrief
  • Adformatie Academy
  • Volledige Magazine Archief

Service & Contact

  • Contact
  • Abonneren
  • Teamabonnementen
  • Adverteren
  • Veelgestelde Vragen
  • Privacy Statement
  • Cookie Statement
  • Algemene Voorwaarden
adformatie sijthoff media