Lidl wil met zijn jubileum-tvc laten zien dat het 'een betrouwbare, stabiele supermarkt is gebleken'.
De bedrijven distantieren zich van de uitspraken van Derksen. Onder meer Lidl en VodafoneZiggo blijven adverteren rondom het programma.
De discounter betreedt de metaverse en veilt non-fungible tokens die met cryptomunten betaald dienen te worden. (Maar mogelijk dus niet.)
De propositie van het Delicieux-assortiment is volgens de discounter actueler dan ooit.
De discounter: 'Een gezondere leefstijl is voor iedereen eenvoudig en betaalbaar.'
Het genie achter alle emo-kerstcommercials van de supermarkten, is Arnold. Hij ziet nu in dat het de hoge prijzen moet verhullen.
Ook in België verlengen de twee partijen.
Columnist Rocco Mooij ziet hoe supermarkten in reclame worstelen met diversiteit. Maar met de scripts kunnen ze alle kanten op. Toch?
Een hele trits Nederlandse zangers werkte mee aan de bewerking van ‘Een beetje verliefd’: ‘Nog steeds heel geliefd.’