Overslaan en naar de inhoud gaan

Main navigation

  • Home
  • Abonneren
  • Adverteren
  • Events & Opleidingen
  • Vacatures
  • Whitepapers
  • Partners
  • Nieuwsbrief
Adformatie
Adformatie
Log inWord abonnee

Hoofdnavigatie

  • Home
  • Abonneren
  • Adverteren
  • Events & Opleidingen
  • Vacatures
  • Whitepapers
  • Partners
  • Nieuwsbrief
Adformatie
Adformatie
Log inWord abonnee
Al lid?
Log hier in
Word abonnee
Topics
  1. Bureaus
  2. Campagnes
  3. Carriere
  4. Commerce
  5. Contentmarketing
  6. Craft
  7. Customer experience
  8. Data & insights
  9. Design
  10. Digital transformation & tech
  11. Diversiteit
  12. Effectiviteit
  13. Gedragsverandering
  14. Influencer marketing
  15. Interne communicatie
  16. Media
  17. Merkstrategie
  18. PR
  19. Privacy
  20. Programmatic
  21. Purpose Marketing
  22. Reputatiemanagement
  23. Targeting & segmentatie
tag

Mediabestedingen

Lees meerLees minder
euros
Media

GroupM: wereldwijde bestedingen stijgen in 2021 met 12,3 procent

Bestedingen dalen internationaal dit jaar gemiddeld ‘slechts’ 5,8 procent.

lockdown media
Media

GroupM: Mediabestedingen dalen dit jaar 11 tot 13 procent, ook met nieuwe maatregelen

Tv-bestedingen in derde kwartaal in de plus. Vierde kwartaal 'is te overzien'. Google en Facebook profiteren online.

money
Media

Wereldwijde advertentie-uitgaven dalen in 2020 met 9,1 procent

Volgens Zenith bedragen de digitale bestedingen nu meer dan de helft van totaal.

Mediabestedingen
Data & insights

Grootste groei netto mediabestedingen in 5 jaar, online groeit het snelst

De netto mediabestedingen in Nederland zijn in 2018 met 3,2% toegenomen tot €4,53 miljard. Online, tv en out of home stijgen, print daalt.

123
Media

Bestedingen aan online advertenties naar 50 procent

Zenith verwacht internationaal minste groei online reclame in twintig jaar.

euros
Media

Tv-bestedingen Nederland stijgen licht in 2019, meer dan helft mediabudget naar online

MAGNA: groei mediabestedingen in Europa stagneert door toenemende economische issues.

Money, geld
Media

Sinds 2008 760 miljoen aan mediabestedingen verdampt

De netto mediabestedingen bleven in 2017 met 4,7 miljard euro vrijwel gelijk aan 2016. Online profiteren vooral de internationale concerns.

Meer Adformatie

  • Partners
  • Events
  • Vacatures
  • Whitepapers
  • Nieuwsbrief
  • Adfobase.nl
  • Adfoshop.nl
  • Marketing Intelligence
  • Communicatie Intelligence
  • Volledige Magazine Archief

Service & Contact

  • Contact
  • Abonneren
  • Bedrijfsabonnementen
  • Adverteren
  • Veelgestelde Vragen
  • Privacy Statement
  • Cookie Statement
  • Algemene Voorwaarden
adformatie sijthoff media