Overslaan en naar de inhoud gaan

Main navigation

  • Home
  • Abonneren
  • Adverteren
  • Academy
  • CMO Suite
  • Events & Opleidingen
  • Vacatures
  • Whitepapers
  • Partners
  • Nieuwsbrief

Secundaire navigatie

  • Twitter
  • Facebook
  • LinkedIn
  • Instagram
Adformatie
Adformatie
Log inWord abonnee

Hoofdnavigatie

  • Home
  • Abonneren
  • Adverteren
  • Academy
  • CMO Suite
  • Events & Opleidingen
  • Vacatures
  • Whitepapers
  • Partners
  • Nieuwsbrief

Secundaire navigatie

  • Twitter
  • Facebook
  • LinkedIn
  • Instagram
Adformatie
Adformatie
Log inWord abonnee
Al lid?
Log hier in
Word abonnee
Topics
  1. Bureaus
  2. Campagnes
  3. Carriere
  4. Commerce
  5. Contentmarketing
  6. Craft
  7. Customer experience
  8. Data & insights
  9. Design
  10. Digital transformation & tech
  11. Diversiteit
  12. Effectiviteit
  13. Gedragsverandering
  14. Influencer marketing
  15. Interne communicatie
  16. Media
  17. Merkstrategie
  18. PR
  19. Privacy
  20. Programmatic
  21. Purpose Marketing
  22. Reputatiemanagement
  23. Targeting & segmentatie
tag

Picnic

Lees meerLees minder
Max Verstappen look-alike
Campagnes

Max Verstappen krijgt nog geen schadevergoeding van Picnic, want 'het was maar een grapje op Facebook'

De Picnic-reclame met en lookalike van Max Verstappen is door de Hoge Raad terugverwezen naar het gerechtshof. Picnic wacht af.

Bill Gates investeert miljoenen in Nederlandse websuper Picnic 
Commerce

Bill Gates investeert miljoenen in Nederlandse websuper Picnic 

Het vermogen moet de internationale groei versnellen om de duurzaamste boodschappen-bezorgservice van Europa te worden.

Online supermerk Picnic set yn Ljouwert útein
Commerce

Picnic gaat Fries

De online-supermarkt maakt met een opvallend persbericht bekend dat het in Leeuwarden start.

Amazon
Data & insights

Economisch optimisme stuwt waarde van merken naar recordhoogte

Kantars merken top 100 steeg in totaal met 42 procent in waarde: meer dan vier keer de jaarlijkse gemiddelde procentuele stijging.

premium
Flink
Merkstrategie

Flink bezorgt nu ook in Amsterdam: Wat is de turboshopper van plan?

Na Gorillas en het Turkse Getir, sjezen nu ook de riders van Flink door de hoofdstad. En de ambitie van de flitsbezorger is niet mals.

premium
Gorillas
Merkstrategie

De slag om de online supermarktklant: 'De race naar de schat is geopend'

Hoe onderscheid je je als online super en hoe word je winstgevend?

Blog

EFFIESCOUT: Tim Claassen scout Picnic

Effiescout week 20: Picnic biedt vanuit een slimme merkidentiteit een klantervaring die steeds meer harten én boodschappengeld steelt.

premium
SuitSupply
Gedragsverandering

Waren alle ceo's maar ondernemende marketeers

Het merk Hema is klinisch dood. Hoe kunnen merken het wel goed doen?

De lookalike waar het allemaal om draaide
Blog

Uitspraak in zaak Picnic-Verstappen vergroot speelruimte reclamemakers

De mogelijkheden van bekende personen om op te treden tegen verwijzing naar hun persoon in reclame lijken te zijn ingeperkt.

Paginatie

  • Huidige pagina 1
  • Laatste pagina 2

Meer Adformatie

  • Partners
  • Events
  • Vacatures
  • Whitepapers
  • Nieuwsbrief
  • Adformatie Academy
  • Volledige Magazine Archief

Service & Contact

  • Contact
  • Abonneren
  • Bedrijfsabonnementen
  • Adverteren
  • Veelgestelde Vragen
  • Privacy Statement
  • Cookie Statement
  • Algemene Voorwaarden
adformatie sijthoff media