‘Veel merken willen de wereld mooier maken. Maar de wereld is al mooi’, aldus Inge Ligthart, ceo van Dawn.
Marketing manager Mélanie Decelle: 'Linda is meer dan ooit het symbool van tijdloze puurheid.'
De top vijf sprekers van 2020 van de NIMA Academy geven een inhoudelijke bijdrage tijdens het online live event op vrijdag 26 november
Reptrak Company, voorheen Repution Institute, ziet in mondiaal onderzoek meer onverschilligheid ontstaan onder het publiek.
The Groundbreakers gaat groene merkactivaties ontwikkelen door bewuste keuzes te maken om de impact op het milieu te minimaliseren.
Een blik achter de schermen bij drie bedrijven met een Purpose
GROTE MARKETING ENQUÊTE 70 procent van de marketeers zegt dat hun bedrijf een hoger doel heeft dat iedereen in de organisatie nastreeft
Retail Buying Studie van IPG Mediabrands: Consument koopt liever bij een winkel die duurzaamheid belangrijk vindt.
Wat een vooruitgang als creatieven systematisch weigeren hun talenten in te zetten voor bedrijven die onze habitat schaamteloos verkloten.