Ook Vinted, Hema en Rabobank lanceerden deze week opvallend creatief werk.
De pitch ging tussen vijf bureaus. Het pastamerk werkte hiervoor samen met het internationale bureau Y&R.
Het ziet ernaar uit dat het account naar Dentsu Creative gaat. Vooralsnog is DDB Amsterdam het 'lead agency' van de bank.
Nederlanders denken bij een bank vaak aan clichés als 'saai' en 'oubollig', aldus Rabobank, die dat wil veranderen.
Inzet van slimme voice- en chatbots in interactiekanalen is niet alleen kostenefficiënt, klanten verwachten dat ook, stelt Maarten Kolkman.
De bruto reclamebestedingen voor heel 2023 zullen wel op hetzelfde niveau als 2022 uitkomen, aldus de bank.
Bekende cultuurinstellingen en musea namen afscheid van sponor Shell onder druk van actiegroepen. Treft ook Rabobank dit lot?
Volgens Wiebe Draijer is de discussie nu in de 'fase waarin iedereen naar elkaar verwijst'.
Een persoonlijk CO2-budget? ‘Als gedachte-experiment staan wij hier achter. Het is geen werkelijkheid.’